Thursday 10 February 2011

Walaupun hanya Ujian Setara.....

Aduahi...walaupun hanya 3 hari, tapi 3 hari inilah yang amat memenatkan. ...aku kurang berminat bila start dah feel exam..bukan apa, malasnya melayan kerenah guru2 yang ditugaskan menjaga exam nie...terlalu banyak kerenah sehingga memeningkan aku. Masing2 pandai MENGELAK....dan MENGELAK.....ada yang bagi alasan macam2...disuruh buat itu la, buat ini la....last2 orang lain yang jadi mangsa. Di sini menunjukkan betapa komited atau tidak individu itu dalam menjalankan tugas. Minggu ujian / exam bukan minggu untuk berehat tapi minggu2 seperti biasa juga. Kadang2 naik juga darah aku tapi biarlah...selagi tidak menggangu kehidupan aku, aku telan saja la....Masa2 begini la aku kenal manusia2 di sekelilingku....ada yang buat2 lupa...ada yang buat2 lupa, ada yang pesan sedari awal supaya jangan bagi pada masa tertentu dsb....aduhai...jadi kerja aku la pula meng'adjust' jadual untuk orang2 ini....Tapi ada juga yang sangat komited...tidak kira apa keadaan sekalipun, kerja tetap kerja....

0 comments: